kilka błędów

Paweł Sikora pluto w pld-linux.org
Pią, 14 Sty 2005, 18:27:40 CET

On Friday 14 of January 2005 14:12, Grzegorz Piotr Jaskiewicz wrote:
> dotyczy architektury amd64, i ac.
>
> Przejde od razu do rzeczy:
> (...)
> - nie jestem w stanie zainstalowac gcc3.4 nawet po jego skompilowaniu,
> poldek twierdzi ze probuje zastąpić libstdc++5 i żebym sie cmoknoł, albo
> przekompilował wszystko (jeszcze niezainstalowanym) kompilatorem.

# cp /usr/lib/libstdc++.so.X.Y.Z{,.bak}
# rpm -Uhv libgcc.. libstdc++.. gcc.. gcc-c++.. --nodeps
# mv /usr/lib/libstdc++.so.X.Y.Z{.bak,}
# ldconfig

w tym miejscu poldek bedzie krzyczal cos o niespelnionych zaleznosciach,
ale aplikacje korzystajace ze starej wersji libstdc++ beda ci dzialac.
majac juz nowy kompilator przebuduj je i upgrade (--force jesli maja ten
sam release).

> - nie ma na amd64 compat-libstdc++

to dodaj, a nie stekaj.

--
/* Copyright (C) 2003, SCO, Inc. This is valuable Intellectual Property. */

                           #define say(x) lie(x)