kilka błędów

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Pią, 14 Sty 2005, 22:15:15 CET

Jakub Bogusz wrote:

> compat-libstdc++-3.3.x jest przydatne dopiero po Ac.
>
> W Ac libstdc++.so.5 dostarcza podstawowa libstdc++ i nie potrzeba
> innego pakietu z tą samą biblioteką do robienia zamieszania.
>
> Jak chcesz nowsze gcc jako podstawowe - nie używaj Ac (będzie Th z gcc
> prawdopodobnie 4).
> Jak chcesz jako dodatkowe, to instaluj z innymi nazwami binarek.

Przesiadam sie na PLD z debiana, i martwi mnie to ze nie moge miec w
systemie kilku wersji gcc na raz, bez grzebania w specu i kompilowaniu
tego samemu. W debianie standartem jest to ze gcc nazywa sie gcc-X.Y,
np. gcc-3.4. Wtedy jestem pewien czego uzywac. /usr/bin/gcc jest linkiem
do odpowiedniej wersji, moge sobie to zmienic i miec ogolnie wersje
ktora chce. Pakiety w systemie sa skompilowane (na testing) 3.3, ale ja
uzywam 3.4, i czasem 4.0 bo wymaga tego moja praca.
Co do compat- , to tak jak juz wczesniej powiedzialem, mialbym ochote go
uzywac, zeby nie odwalac takich hackow jakie mi wczesniej zaproponowano.
Ale nie ma compat- na amd64 z jakiegos powodu (mniemam ze waznego).

innymi slowy, co zmienic w specu gcc zeby miec prefixy na wszystko np
gcc-3.4.
Slyszalem ze przesiadka na HEAD (experimental, czy jak to nazywacie) z
ac moze byc delikatnie ujmujac niebezpieczna.

--
GJ