openoffice na amd64

Artur Flinta aflinta w at.kernel.pl
Pią, 14 Sty 2005, 23:42:22 CET

Dnia 14-01-2005, pią o godzinie 23:06 +0100, Grzegorz Piotr Jaskiewicz
napisał(a):
> Hmm, a gość w debianie budował czym ??

Nie mam pojęcia, oo-build ma możliwość kompilacji pod debianem, ale nie
widziałem na oczy pakietów do niego (nie miałem też nigdy debiana).

> Wybacz, błąd. Ale nie zachowuj się jak co poniektórzy. Prosze.
> Robie błędy, każdy o tym wie. Czasami wypada przymknąć na to oko.

Hehe :) To nie złośliwość, tylko życzliwość :)

> moge testować na amd64 here ;)

Heh :) nie ma sprawy, jak zbuduję to też mogę testować, problem w tym,
że pod ręką mam tylko Athlona64 4000+ (ale zabrali mi płytę), oraz
jakiegoś 3600+ czy jakiś taki i kilka GB RAM, ale to za wolne jest do
sensownej zabawy z budowaniem OO, bo ma dysk IDE albo S-ATA, a
dwuprockowe zabawki i jedna czteroprockowa czekają na ....
procesory :( Ale nie wiem czy się kiedyś doczekają.

Artur