[BUG]: chkconfig --add w %post

Przemysław Białek lobo w chello.pl
Nie, 16 Sty 2005, 18:29:50 CET

On Sat, Jan 15, 2005 at 10:20:42PM +0100, Paweł Sakowski wrote:

> Mógłbyś rozwinąć myśl w jaki sposób usługi na których dałeś chkconfig
> off spowalniają start systemu? Wykonywane są wtedy
> /etc/rc.d/rc$runlevel.d/S* . Czas spędzony na rozwijaniu tego globa przy
> istnieniu w katalogu jednego pliku K* więcej nie przekroczy, przez całe
> twoje życie, czasu jaki zużyłeś na napisanie powyższego maila ;)

Kiedyś dawno temu wyczytałem gdzieś, że najpierw są wykonywane wszystkie
K* a dopiero później S*, więc teraz nie zastanawiam się jak to działa,
tylko założyłem, że tak jest. Z jednej strony po coś te K* są tworzone,
a z drugiej po co mają być używane w trakcie uruchamiania. Więcej nie
będę już w tym temacie trolował, dzięki za wyjaśnienia :).

--
Pozdrawiam
Przemysław Białek