SPECS: imp.spec - fix chmod for conf directory

Michal Chruszcz troll w pld-linux.org
Pon, 17 Sty 2005, 15:49:31 CET

It seems like on Monday 17 of January 2005 15:40, Mateusz Kamiński typed:

> Ponieważ owa aplikacja webowa może generować pliki konfiguracyjne, i
> obecnie imp/tura z projektu Horde nie posiadają standardowych plików
> conf.php, i muszą zostać one utworzone podczas pierwszej konfiguracji

Pfff.
A mi się wydawało, że od takich rzeczy to jest administrator...
--
Michal Chruszcz -=- Seen at http://1lo.sanok.pl/~troll/gallery.php