apache - skrypt init

Marek "QwErTy256" Knappe qwerty-pld w wdupe.net
Wto, 18 Sty 2005, 00:33:23 CET

Zbudowalem sobie apache z CVSa (albo CVSu nie wiem jak to sie pisze) i
skrypt init cos jest jebniety, bo przy zatrzymywaniu wypisuje mi:

Zatrzymywanie uslugi httpd.prefork.................................[ PROBLEMY ]
nice: b3jdny priorytet `--waitforname'
Usluga httpd.prefork jest juz uruchomiona.

jak sobie skopiowalem stary skrypt (z apache ktory jest w poldku) to
alles jest ok, nie wiem czy to wina tego ze nie wylaczylem wczesniej
apache czy czegos innego, no ale znalazlem to mowie :)

--
Pozdrowienia,
 Marek "QwErTy256" Knappe