dziwne depends artsa i błąd w poldku

Grzegorz Konopko kolodko1 w o2.pl
Śro, 19 Sty 2005, 16:22:04 CET

Dnia środa, 19 stycznia 2005 14:10, Grzegorz Piotr Jaskiewicz napisał:

> tu mamy błąd w poldku, który chce mi odinstalować nawet xmmsa.
> Pomijam że mplayer NIE powinien zalezec od artsa, bo to jest tylko jeden z
> jego outputów i moge sobie go nie życzyć.

(...)

> ukasująć bezsens zaleznosci mplayera od arts.
> mplayer i tak tu wyleci, bo nie mam kodeków win64 na amd64 (jeszcze).
> Nie wiem także czy wine wspiera win64.

W ktorym momencie ukas[z]ałes bezszens zaleznosci mplayera od arts bo nie
widze?
Tworcy zakladaja ze kazdy uzywa kompiluje sobie mplayer ze źródeł
(przynajmniej taka byla filozofia tego kiedys). Moze wylanczyc wszystkie
wtyczki wyjscia dzwieku w dystrybucyjnym pakiecie?

Co do bledu w poldku mialo to podobno jest poprawione w cvs, tak jakis czas
temu pisal autor poldka, chyba ze sie myle.