wxWidgets.spec

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Czw, 20 Sty 2005, 14:17:49 CET

Artur Frysiak napisał(a):

>Coś co w zamyśle autorów ma wyglądać tak samo nie zależnie co jest pod
>spodem (GTK, X11, MSW). Wszystkie widgety są robione przez wxWidgets a nie
>tak jak np w wxGTK gdzie są tylko funkcje wrappujące istniejące widgety GTK+
>w klasy wxWidgets.
>
>Po wyjaśnieniach wolfa jestem skłonny zostawić tylko wxX11 w wersji
>wxUniversal, czyli zrezygnować z wxGTK*univ.

W takim razie mam pytanie do Charlesa, czy rzeczywiście grzebie w
wxWidgets.spec. Bo jak nie to ja dziś lub jutro mogę zrobić tego speca,
tak żeby sie budował.

Inne pytania:
 - czy robić wxGTK1 ?
 - czy robić wxGTK2-ansi czy tylko unicode?
 - czy bawić się w Motif?
 - czy robić też wxX11 bez Universal?

Pozdrawiam

PS. Jak do tej pory mam wxGTK2 z każdą kombinacją nouniv, univ,
nounicode, unicode. Przetestowałem (wxGTK2-unicode) na wxPython (wymaga
małych poprawek w spec - ale to chyba bardziej w związku z jego
uaktualnieniem), pgadmin3, drPython. Nie zbudował mi się poedit (szukał
wx-2.4 - nie przyglądałem się temu bliżej - pewnie da się poprawić). Co
jeszcze warto przetestować przed przejściem z wxWindow.spec na
wxWidget.spec?

--
Radosław Kintzi (radek at rakin.eu.org)