wxWidgets.spec

Łukasz Michalski l.michalski w ant.gliwice.pl
Pią, 21 Sty 2005, 12:10:25 CET

On Friday 21 January 2005 10:16, Michal Chruszcz wrote:
> It seems like on Friday 21 of January 2005 09:36, Łukasz Michalski typed:

> Jakie są elementy wxGTK1, których nie ma w wxGTK2? (bo że odwrotnie są
> takie, to jasne)

Nie chodzi o różne elementy, ale o to że jest to inny port i aplikację trzeba
do niego dostosować. Czasem to polega tylko na rekompilacji, a czasem trzeba
coś przerabiać.

> Konkretnie?

Najprostszy przykład z mojej biblioteki: podmiana znaku w wxTextCtrl.

void
TimeTextCtrl::updateMin(int pPos, int pKey) {
 wxString min;
 if (pPos == 4) {
  Replace(4,5,(wxChar)pKey);
#ifdef __WXGTK__
  SetInsertionPoint(GetInsertionPoint()+1);
#endif
  return;
};

Nie przeniosłem się jeszcze na wxGTK2 i nie wiem czy dla wxGTK2 ręczne
przesunięcie karetki jest też wymagane jak dla wxGTK1 (dla wxMSW na przykład
nie)

Dyskusja jest akademicka, problem rozwiąże się przy pierwszej aplikacji która
nie będzie działać poprawnie z wxGTK2.

pozdrawiam,
Łukasz