wxPython, wxGTK2

Radosław Kintzi rakin w pop.e-wro.pl
Nie, 23 Sty 2005, 13:57:22 CET

Charles napisał(a):

>Znalazłem rozwiązanie tego problemu, ale poszedłem inną "ścieżką".
>Dlatego też na wszelki wypadek posłałem to do DEVEL.
>Możecie zobaczyć czy to wystarcza?

Już sprawdzam. Niestety nie zauważyłem, że na DEVEL i muszę zbudować
jeszcze raz. Jeżeli HEAD nie działa - a nie działało - to wrzucaj na
HEAD (w razie czego się cofnie). DEVEL i inne branche są IMHO po to, by
nie psuć czegoś co działa.

Pozdr,

PS. Na DEVEL nie ma łat, bo przeniosłeś tylko speca. Zmerguje go na HEAD.

--
Radosław Kintzi (radek at rakin.eu.org)