ImageMagic

Marcin Król hawk w limanowa.net
Nie, 23 Sty 2005, 19:25:49 CET

> Czy ktoś mógłby zerknąć na ImageMagic?
> U mnie się buduje. Na builderze i586 wykłada się tak:

I nie tylko na i586, ale o ile pamietam buildloga to jeszcze napewno na
alphie i jeszcze ktoryms. Problem lezy gdzies w srodowisku albo w
wersjach pakietow na builderach (malo prawdopodobne bo upgrade-dist nie
pomogl). Na wszystkich maszynach gdzie moglem przetestowac to sie buduje
poprawnie, a do builderow ac dostepu nie mam. Pomysly tez mi sie
skonczyly. Gdybym musial strzelac, stawial bym na przyczyne w perlu lub
okolicach bo ten fragment Makefile'a jest parsowany perlem i na tych
gdzie sie buduje jest wywolywany po prostu jako "perl", a na tych co sie
wyklada jako "/usr/bin/perl".

M.