ImageMagic

Marcin Król hawk w limanowa.net
Pon, 24 Sty 2005, 09:53:20 CET

> Co konkretnie masz na myśli? Sądzę, że nie chodzi Ci o wywołanie perla
> we fragmencie, który zacytowałem, bo u mnie (nie wiem jak u Ciebie) w
> tym miejscu perl nie jest w ogóle wołany. I to właśnie jest
> najciekawsze.

Owszem, chodzi mi o to wywloanie perla. Na wszystkich arch gdzie sie
wywala jest tak:

/usr/bin/perl ./scripts/txt2html -t 'Magick++ News' < ./NEWS  >
./../www/Magick++/NEWS.html
/bin/sh: cannot create ./../www/Magick++/NEWS.html: No such file or
directory

Tam gdzie ja sprawdzalem i gdzie sie buduje, tak jak piszesz ten
fragment Makefile albo nie jest wogole wywolywany albo jest
przekierowany do /dev/null bo go nie ma w buildlogu. A ze sciezka chodzi
mi o to ze tam gdzie sie wywala makro wskazujace perla jest rozwijane w
Makefile do /usr/bin/perl a tam gdzie sie buduje poprawnie, tylko do
samego perl. Nie udalo mi sie dojsc skad ta roznica, bo jak juz pisalem,
tak jak i ty nie mam dostepu do builderow AC zeby potestowac i poprawic.
W chroocie nie udalo sie mi zmusic zeby sie wywalalo w ten sposob.

M.