eject

Lukasz Glebicki lukaszgl w post.pl
Pon, 24 Sty 2005, 17:10:19 CET

On Monday 24 of January 2005 16:57, Marcin Krzyzanowski wrote:

> mozna na wiele sposobów,
> man eject
> "Może być podana pełna ścieżka, ale można też pominąć początkowe "/dev"
>   lub  "/mnt".  Jeśli  nie  zostanie podane żadne urządzenie, to
> zostanie użyta domyślna nazwa "cdrom"."
> ale to nie wiele zmienia, chyba ze problemem jest /udev zamiast /dev,
> chociaz z tego co wkleiłem widać że nawet gdy podajłem urządzenie
> bezpośrednio to nie wiele to zmieniło.

A nie jest winą tego, że u nas cdrom mountowany jest w /media zamiast /mnt?

blekot w inhell /mnt>su -
Password:
[root w inhell ~]# eject
[root w inhell ~]# ln -s /media/cdrom/ /mnt/cdrom
[root w inhell ~]# exit
blekot w inhell /mnt>eject
blekot w inhell /mnt>

pozdrawiam

--
Łukasz Głębicki   lukaszgl<at>post<dot>pl
gg:246267      Linux Registered User #318551