SPECS: kernel24.spec - release 1 (works on i686, ppc CHRP, sparc64)

Jacek Rzęsista jasio w jcentrum.net
Wto, 25 Sty 2005, 20:44:28 CET

Dnia poniedziałek, 24 stycznia 2005 23:46, Marcin Król napisał:

> Co mam zamiar zrobic jutro.

> To tez pewnie zrobie.
Kiedy jest szansa że ten build dla Ra znajdzie się na ftp ? Jestem chętny jako
betatester - ze względu zarówno na patche od routingu jak i lm_sensors :)
--
Jacek Rzęsista
GG 61213