PLD na Sparc64

Pawel Boguszewski pawelb0 w tlen.pl
Wto, 25 Sty 2005, 23:13:10 CET

On Tue, Jan 25, 2005 at 10:26:33PM +0100, Lukasz Marciniak wrote:
> Witam,
>
> Właśnie nabyłem drogą kupna UltraSparc'a i chciałbym postawić na nim AC.
> Właściwie prawie wszystko się udało. Brakuje mi tylko prawidłowego kernela.
> Może mnie ktoś oświecić, jak to zrobić, żeby się nie narobić i mieć
> 64-bitowy kernel :-)
> Zobowiązuję się napisać HOWTO jeśli mi się uda tego dokonać, bo widzę że
> w sieci brak jakichkowiek informacji na ten temat.

averne.org/sparc

albo crosssparc64-gcc i
./builder -bb kernel24.spec --opts --target=sparc64

Ale najpierw zainstaluj ten z linka powyżej, bo nie wiem jak te nowe
2.4 działają. Z 2.6 ogólnie jest taki problem że średnio działa.

Acha i jak będziesz X instalował to bierz z test, bo w aktualnych
klawiatura nie działa prawidłowo.

--
Paweł Boguszewski