PLD na VMWare

Paweł Gołaszewski blues w pld-linux.org
Śro, 26 Sty 2005, 00:06:18 CET

On Tue, 25 Jan 2005, Tomasz Mateja wrote:
> W PLD na VMWare nie za bardzo chce mi dzialac siec a mianowicie
> rozwiazywanie nazw. host konczy swoje dzialanie bez wyjscia a w syslogu
> mam taki komunikat: kernel: process `host' is using obsolete setsockopt
> SO_BSDCOMPAT nslookup podobnie ale potrafi rozwiazan nazwe. Co dziwne
> przy bridged networking problem nie wystepuje. Sieć skonfigurowana
> statycznie. W załączniku strace z host-a.

Mam ładnie działające VMware, ale właśnie bridged. Problemów nie
zauważyłem żadnym. No, może poza dwoma:
- dużo pamięci to-to zjada ;)
- moduł vmmon nie ładuje się przy starcie skryptów. Raczej powinien jak mi
się wydaje...

--
pozdr.  Paweł Gołaszewski
then Linux is Dolby Pro-Logic Surround Sound with Bass Boost