rescuecd - local.tar.bz2

romke romke w estrefa.pl
Śro, 26 Sty 2005, 02:03:13 CET

Witam, przeglądnąłem rc.live z rescuecd i dopatrzyłem się pliku
local.tar.bz2 - który to powinien zostać rozpakowany przy starcie
rescuecd. Spreparowałem za pomocą isomod odpowiedni obraz nagrałem
i nic...

Pogrzebałem trochę i doszedłem do tego, iż sprawdzanie:
[ -f /media/rescue/local.tar.bz2 ]
zwraca fałsz

Niestety nie ma /media/rescue na tym etapie...
...później, gdy robi się:
[ -f /rescue.sqf ] &&  umount /media/rescue
też /media/rescue nie istnieje...

Więc, zmodyfikowałem detekcję płytki (/dev/cdrom/*):
- po pierwsze - musi być montowana
- po drugie - musi być po /usr/lib/rescue/setup które to wykrywa
   chipset i rodzaj dysków.

Stosowny diff w załączniku.

(aha no i na końcu isomod dopisałem exit 0 - bez tego make mi wywalał
  error - a z tym i tak jeśli wcześniej gdzieś wychodzi to 1ką - może
  przydać się dopisanie tego na stałe)

pozdrawiam
--
romke Roman Barczyński  ~~~~  tel. +48 12 632 7365  ~~~~  www.romke.info