FTP

Robert Kurowski koorek w o2.pl
Śro, 26 Sty 2005, 14:51:46 CET

Dnia Wed, 26 Jan 2005 14:44:53 +0100 (CET) Paweł Gołaszewski
<blues w pld-linux.org> pisze:

> AFAIK to zawsze tutaj była informacja... i ewentualnie gdzieś
indziej...

No wlasnie, bo poprzednia strona nie byla zdatna do uzywania i
znalezienie info graniczylo z cudem. Sporo osob sie przyzwyczailo ze na
stronie nic nie ma i tak to wyglada jak nagle sie tam cos pojawilo.
Swoja droga info na liscie rowniez powinno byc. Tu sie zgadzam.

--
Robert 'koorek' Kurowski		http://www.koorek.pl.eu.org
					JID: koorek w chrome.pl