FTP

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 26 Sty 2005, 21:29:36 CET

On Wed, Jan 26, 2005 at 04:03:25PM +0100, Marcin Doliński wrote:
> Jacek, mógłbyś udostępnić swoją automatykę nazwową lub udostępnić primary?

Automatykę w postaci skryptów i konfigów mogę podesłać (zaraz coś
przygotuję). Działającej maszynerii nie bardzo, bo:

a. to jest przystosowane do działania na maszynie z repo SVN z którego
ma korzystać -- na tej maszynie jest bind robiący za mastera (ale nie
musi być ta maszyna podana w rekordach NS)

b. u mnie to chodzi na super-tajnej, super-zabezpieczonej (hehe)
maszynie, na której raczej nic obcego nie powinno siedzieć.

Pozdrowienia,
	Jacek