Potrzebuję sumy MD5 źródeł...

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Śro, 26 Sty 2005, 22:19:23 CET

Niektórzy z was wiedzą, większość pewnie nie, że wykryto włam na serwer
JabberStudio. Włam był już jakiś czas temu i teraz trzeba zweryfikować
wszystkie projekty i publikowane pliki. W tym celu, jako maintainer
trzech takich projektów powinienem przesłać adminom JS sumy MD5
poprawnych tarballi ze źródłami tych projektów.

Myślałem, że mam ułatwioną sytuację, dzięki PLD -- CVS i distfiles...
ale CVS i distfiles leży...

Ma ktoś pomysły jak teraz dobrać się do tych sum?

Dokładnie, to potrzebuję sumy MD5 źródeł wszelkich wersji z:

jabber-gg-transport.spec
python-pyxmpp.spec
jjigw.spec
cjc.spec