PLDWWW: pl/FAQ

Mariusz Mazur mmazur w kernel.pl
Czw, 27 Sty 2005, 20:32:51 CET

On czwartek 27 styczeń 2005 20:26, Jakub Piotr Cłapa wrote:

> To przeba było napisać, a nie poprawiać. Za przeproszeniem -- pieprzysz!

Opisałem już, jak to powinno było wyglądać, nie mam zamiaru się powtarzać.

> IMHO się czepiasz.

Póki głównie ja będę się tym zajmował, YHO się nie będzie zbytnio liczyło.
Jeśli przestanę, to wtedy to się może zmieni. A póki co prosiłbym o
zastosowanie się do tego, co napisałem i przykładanie się do wprowadzanych
poprawek, bądź danie innym czasu na dopracowanie ich.