PLDWWW: pl/FAQ/draft

Paweł Żurowski pzurowski w pld-linux.org
Pią, 28 Sty 2005, 13:11:46 CET

Dnia 28-01-2005, pią o godzinie 11:32 +0100, Mariusz Mazur napisał(a):
> A co do samego drafta, to trochę naiwne jest liczenie, że jak się napisze
> szkic, to później ktoś inny napisze całość. Chyba, że autor nie miał czasu i
> tylko wrzucił tekst ot tak.

Mariusz, okresl sie jasno, czy chcesz, aby ludzie w ogole tam pisali, a
jesli tak, to aby pisali tam wykwalifikowani polonisci, czy informatycy
znajacy sie na danej rzeczy [1]. (wiem, i jedno i drugie mocno
wyolbrzymione, ale za to -mam nadzieje- pokazuje roznice, o ktora mi
chodzi). Jeszcze raz mowie, autor mial czas i tamto napisal, ale autor
nie uwazal sie za guru polonistyczne, zeby cos doskonale poprawnego
sklecic, a "coponiektorzy(tm)" mowili, ze szybciej/lepiej/rownie_dobrze
bedzie, jesli sami napisza, niz maja poprawiac. No i tak jest --
zarysowane tylko, co tam autor by umiescil.

chyba nie jestem analfabeta wtornym, a odpowiednich cytatow nie chce mi
sie szukac. (jesli jednak okazaloby sie, ze jestem, to przepraszam
bardzo, i juz sie nie czepiam czepiania sie.)

pozdrawiam
-pawel

ps.
[1] podziwiam ludzi, ktorych mozna zaliczyc i tu i tu, i nie ukrywam, ze
tacy sa

--
Pawel Zurowski