gcc64 i dualne architektury.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 28 Sty 2005, 14:53:34 CET

On Fri, Jan 28, 2005 at 11:02:14AM +0100, robert j. wozny wrote:

> khm.  %%files będzie pewnie poprawić aby na sparc64 się budowało...
> wystawisz jakiegoś src.rpm abym mógł przebudować.

Źródła różniące się w stosunku do ostatnich z CVS są tutaj:
http://cyber.cs.net.pl/~qboosh/glibc/

> co do glibc'a to mam jeszcze problem z pakietami. w tej chwili pakiety
> na sparc64 są wydzielone (glibc64, glibc64-static, glibc64-devel). nie
> jest to pełna wersja - nie można postawić 64-bitowego tylko systemu.
> tak czy inaczej oidp to i tak nie ma sensu tego robić. W glibc64
> wrzucone są wszystkie nss-* (czy lepiej rozdzielić to na mniejsze
> podpakiety), oraz brakuje iconv całego.. jakiś pomysł co robimy ?

Może jak na amd64?
Tzn. 32-bitowy glibc z architektury sparc, 64-bitowy z architektury
sparc64.
iconv i nss* są potrzebne w obu wersjach (odpowiednich dla obu wersji
bibliotek).
glibc-misc wystarczy zainstalować w jednej.

> większy podział na mniejsze pakiety ?

Chyba nie warto.