apache1 i ...

Andrzej Augustynowicz andree w pld-linux.org
Sob, 29 Sty 2005, 01:06:33 CET

Dzisiaj postanowiłem postawić sobie apache1 na ac i zauważyłem dziwną rzecz.
Mianowicie wiele pakietów jak squirrelmail, phpMyAdmin, phpPgAdmin itd., mają
ustawione post i preun na dodawanie się do konfiguracji apache2, jednak drugą
możliwością jest na dodawanie się do konfiguracji apache1? czy jakiegoś
innego apacha?
apache1 ma konfig w /etc/apache/apache.conf, jednak skrypty te szukają
konfiguracji z /etc/httpd/httpd.conf
czy ja coś źle rozumiem czy to jest wielki babol ?

--
Andrzej Augustynowicz
http://ds5.agh.edu.pl