m4 na sparc64 == bus error

Grzegorz Piotr Jaskiewicz gj w kde.org.uk
Sob, 29 Sty 2005, 22:01:09 CET

On Saturday 29 January 2005 21:56, robert j. wozny wrote:

> nie potwierdzam.... podaj jakis testcase dla ktorego pojawia sie bus error.

Ale za to pawełb i averne potwierdzają :)
testcase, krzaczy się przy buildowaniu texinfo na przykład.
Moze to być oczywiscie kwestia glibca, nie wiem.

[root w sparkie ~]# rpm -qa|grep glibc
glibc-misc-2.3.4-0.20040722.7
glibc-static-2.3.4-0.20040722.7
glibc-2.3.4-0.20040722.7