OpenOffice -- zmiany na gorsze :-(

maHo lukaszmach w gmail.com
Pon, 31 Sty 2005, 11:16:02 CET

[ciach]
> Co do 1.1.3  z pld to takie błędy jak:
> 1. wyciaganie danych z odbc nie działa
> 2. zapisywanie dokumentów writer/calc się wyburacza
> 3. zalagowywanie się okna z dokumentem.
> To jakoś pld specyfic, bo mi 1.1.3 z ichniego ftp'a nie robiło
> takich psikusów.

to ja dodam od siebie że w 1.1.3 pojawil mi się taki "feature", że jak
zaznaczę komórkę, ctrl-c, zaznaczę większy obszar docelowy, ctrl-v ..
to mi wartości/formuły źródłowe nie nadpisują tego co jest w komórkach
docelowych, tylko mi je przesuwa w dół, co po jakimś czasie (jak się
nie zauważy) prowadzi do totalnej kaszany w arkuszu jeżeli są jakieś
odwołania.

nie wiem czy to błąd czy feature, ale spotkałem się z tym dopiero
kilka dni temu i zdążyło mnie troche powkurzać zanim się
przyzwyczaiłem.

pozdrav

maHo