LDAP

Michal Abramowicz ab_1 w abram.eu.org
Pon, 31 Sty 2005, 20:10:59 CET

On Mon, Jan 31, 2005 at 07:56:11PM +0100, Jakub Piotr Cłapa wrote:
> Ma ktoś jakieś doświadczenie z LDAPem, może jakieś
> linki/tutoriale/manuale, które tłumaczyłyby ten problem jakoś rozsądnie?
>
> Niczego takiego niestety nie udało mi się znaleźć, a chciałem się
> przyjrzeć troche tej technologii (choćby dla samej jej znajomości).

www.openldap.org
www.postfix.org i tam poszukac w docach/czy_hałtu, są artykuły jak to
pożenic z ldap.

linio.terramail.pl czy jakos tak ;-) książka adresowa w ldap.

na sf.net poszukac phpldapadmin, do przeglądanie pakiecik gq

dodatkowo w pythonie można miło pisać.

abram
--
Z punktu widzenia Rewolucji Światowej ludzie zasadniczo
dzielą się na dwie kategorie: na tych, którym trzeba