SPECS: gamin.spec - release 2 - gamin is not in any way a full rep...

Jacek Konieczny jajcus w bnet.pl
Pią, 1 Lip 2005, 08:46:24 CEST

On Thu, Jun 30, 2005 at 07:01:35PM +0200, Patrys :: Patryk Zawadzki wrote:

> Co?
> Ja mam na produkcyjnych wszystko wirtualne, od ftp do poczty. Jakoś nie
> wyobrażam sobie półtora tysiąca linii w /etc/passwd ani pisania
> webtoolsów do zarządzania tym.

A kto powiedział, że uidy muszą być w /etc/passwd? Niewirtualne konta
mają swoje zalety -- quota pilnowana przez system, jeśli userom daje się
możliwość odpalania swoich procesów, to system pilnuje żeby jeden
drugiemu nie bruździł. Jednak zarządzanie tym rzeczywiście bywa
kłopotliwe.

Pozdrowienia,
	Jacek