PLD i Dell

Hubert 'Cieply' Ciepluch hubert w ibi.pl
Pią, 1 Lip 2005, 17:20:30 CEST

>A i jeszcze jedno. Jezeli wiesza sie juz na/w biosie to jest to problem
>sprzetowy, a nie systemowy. Sprobuj np wypiac dyski i odpalic zeby
>wykluczyc wine systemu. Mozesz tez zapuscic diagnostyke. Tyle ze pelna
>diagnostyka z ramem i dyskami trwa dobre kilka godzin. Program
>diagnostyczny della byl AFAIR do sciagniecia ze strony. A jak nic nie
>pomoze to dzwon po serwis. U mnie jeden dell sprawial kiedys problemy
>sprzetowe (resety, zwisy), i za cholere nie mozna bylo dojsc czym
>spowodowane. Przyjechal serwisant, wymienil wszystko oprocz obudowy i
> [...]
Zadzwoniłem do supportu jeszcze raz przyjechał gościu z nową płytą pod
pachą i prockami w walizce :)
Wymienił w 10 minut całe wnętrze serwera i narazie chodzi.

Teraz postawiłem na tym i686 i mam problem z kernelem 2.6.11.10-6smp.
Ładuje się lilo naciskam enter, pojawiają się trzy linijki tekstu
(trzecią jest chyba Uncompressing Kernel) i serwer się resetuje. Na
single działa poprawnie. Jest jakis kruczek do odpalenia tego na smp?

Pozdrowionka
Cieply