Eclipse na HEAD

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Pią, 1 Lip 2005, 18:16:31 CEST

On Fri 1. of July 2005 00:40, Piotr Szymanski wrote:
> Hi,
> Co tu duzo mowic, eclipse 3.1 u mnie dziala. Poki co dzialaja:
> eclipse.spec
> eclipse-plugin-cdt.spec
>
> Co do eclipse-swt.spec, prosilbym kogos kto ma gnome i/lub cairo na
> sprawdzenie tego.  Twittner cos informowal ze PHP Eclipse nie dziala
> poprawnie (PHP browser sie psuje)
Nie dziala podgląd w 'PHP browser' pod linuxem - z googli wynika, że to
problem znany, ale rozwiązanie nie. Pod winda działa, a phpinfo() pokazuje
HTTP_USER_AGENT = ...MSIE... - po prostu IE jest osadzony w 'PHP Browser'.

http://twittner.host.sk/files/screenshots/eclipse/eclipse-win.png
http://twittner.host.sk/files/screenshots/eclipse/eclipse-linux.png

I upgrade chyba nic tu nie da.

Btw, czy nie może być eclipse-plugin-php[.spec]?
> , prosilbym o sprawdzenie czy jest tak samo
> z tą wersją eclipse.
Sobie sprawdzę, ale co innego, jak się zbuduje (trwa to dosyć długo). Dodam
jeszcze /usr/share/eclipse/{features,plugins,.eclipseextension} dla pluginów
nie zawierających plików zależnych od architektury - problem w tym, że user
będzie musiał sam sobie dodać katalog /usr/share/eclipse jako lokację
pluginów cośtam klikając eclipsowym gui - co o tym myślicie? - zysk, że część
pluginów może być noarch.

--
Tomasz Wittner