INIT: PANIC: segmentatnion violation! sleeping for 30 seconds.

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pią, 1 Lip 2005, 22:34:44 CEST

On Wed, Jun 29, 2005 at 01:02:12AM +0200, Marcin Doliński wrote:
> Pomaga nowy SysVinit. Dzięki undefined.

Szczegóły?

Efekty błędnego wywołania free() widziałem i na x86, ale nie u siebie;
chyba występuje tylko na jądrach z SELinuksem (kiedy libselinux ma
cokolwiek do roboty).

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/