PLD i Dell

PLD@Repcio pld w main.repcio.net
Nie, 3 Lip 2005, 23:26:55 CEST

Witaj Hubert,

W Twoim liście datowanym 1 lipca 2005 (17:20:30) można przeczytać:
> Teraz postawiłem na tym i686 i mam problem z kernelem 2.6.11.10-6smp.
> Ładuje się lilo naciskam enter, pojawiają się trzy linijki tekstu
> (trzecią jest chyba Uncompressing Kernel) i serwer się resetuje. Na
> single działa poprawnie. Jest jakis kruczek do odpalenia tego na smp?

Mam HP Proliant DL380 G4 i mam podobny objaw.
2.4 SMP działa, 2.6SMP (nawet 2.6.11.10-6) po uncompressing kernel
robi reboot :/
Przy czym LiveCD i RescueCD z jajkiem 2.6.x startują poprawnie.

--
Pozdrowienia,
 PLD                            mailto:pld w main.repcio.net