[RFC] X terminale, backspace, TERM, itd.

Pon, 4 Lip 2005, 14:24:41 CEST

On Mon, 04 Jul 2005, Jacek Konieczny wrote:

> Po prostu kbs z terminfo nie zgadza się z tym co rzeczywiście wysyła
> terminal po wciśnięciu "backspace".  W aplikacjach, które mają hardcoded
> zarówno ^H jak i ^? klawisz backspace działa, w mojeje, która opiera się
> na informacjach z terminfo -- często nie działa (zależnie od terminala
> i dystrybucji, w PLD problem wydaje się być wyjątkowo częstym).

No i o to dokladnie chodzi, wlasnie to czyscimy :)

Docelowo bedzie tak:
- terminfo kbs=\177
- ustwaienia *term backaspace=\177

Juz dla xterm i *gnome-terminal zrobilismy.

Warto zeby ktos znajacy sie na KDE obejrzel latke z fedory
kdebase-konsole-keymap.patch, ktora wrzucilem do CVS, bo wyglada ze to
jest to czego nam dla konsole potrzeba.

Janek