Nowy spec: ircd-hybrid-services

Cezary Krzyzanowski dhubleizh w o2.pl
Wto, 5 Lip 2005, 17:58:03 CEST

Witam!

Z racji, że ostatnio stawiałem IRCa dla qmpli z roku, a wybrałem
ircd-hybrid, to wyniuchałem w sieci dla niego services.

Parę spraw, które mnie nurtują:
- BR: w zasadzie, to niczego nie wymaga, prócz środowiska do budowania,
coś mi mało się wydaje w tych moich BRach
- uznałem, że ten demon jest tylko dla ircd-hybrid, choć nie zdzwiłbym
się, gdyby bez problemu ruszył z innymi. Jeżeli ktoś to sprawdzi, to
można podmienić R: na group(ircd) i jakoś zmienić nazwę pakietu
- właśnie - nazwa. nazwałem ircd-hybrid-services, ale jakby okazalo się,
że chodzi z innymi demonami...

Jak coś mi się jeszcze zmyśli, to napiszę. Tymczasem looknij ktoś proszę
na speca i jakby coś do poprawy, to proszę o uwagi

Pozdrawiam
Cz w rny
P.S.
Plik do /etc/rc.d/init.d/ też napisałem z template'a i to mój pierwszy
raz, więc jakby raczył ktoś looknąć..