[HEAD] pdftohtml.spec -CAN-2004-1125.patch

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Śro, 6 Lip 2005, 20:07:48 CEST

1. http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/SPECS/pdftohtml.spec?r1=1.13&r2=1.14
Pacz nie jest aplikowany.

2. fputs("</HEAD>\n<BODY>\n",pageFile);
if( !noframes )
{
	fputs("</HEAD>\n<BODY bgcolor=\"#A0A0A0\" vlink=\"blue\" link=\"blue\">\n",pageFile);
}
itd. Nie wiem, czemu (może ktoś zna jakieś sensowne uzasadnienie), przy
(nie)podaniu pewnych opcji (typu 'bez ramek'), autor się uparł "uszczęśliwiać"
mnie owym bgcolor=\"#A0A0A0\" - na ciemno-szarym tle czarne literki nie
specjalnie są czytelne.
Wymyśliłem sobie 2 możliwości - usunąć wszędzie, gdzie jest definiowanie
kolorów w <body>, albo dodać opcję -nobodycolors (pacza zrobionego mam już
gotowego).
Ja ustawiam sobie kolor tła i czcionek w ustawieniach przeglądarki i b. lubię
strony html, które nie definiują swoich kolorów, jeżeli nie muszą tego robić.
--
Tomasz Wittner