gvim - błędy podczas instalacji

Adam Gołębiowski adamg w biomerieux.pl
Sob, 9 Lip 2005, 00:11:34 CEST

On Fri, Jul 08, 2005 at 11:24:47PM +0200, Tomasz Wittner wrote:
> ** (process:4343): CRITICAL **: file eggdesktopentries.c: line 621 (egg_desktop_entries_free): assertion `entries != NULL' failed
> poldek>
>
> To to tytułowe.

U mnie gvim-gnome-6.3.080 zainstalował się bez problemów, reinstalacja
też nie zgłasza takich problemów. Strejsnij update-desktop-database,
może podpowie Ci w czym problem.

> Druga rzecz - czym praktycznie różni się gvim-gtk od gvim-gnome?

Ilością zależności oraz w niewielkim stopniu wyglądem. Może czymś
jeszcze, nie wiem.

> Trzecia, to kolory (defaultowe) w zwykłym vimie:
> http://twittner.host.sk/files/screenshots/vim/vim-pld.png
> http://twittner.host.sk/files/screenshots/vim/vim-mdk.png
>
> Mnie się podobają bardziej te z mdk - przynajmniej odróżniam komentarze od
> derektyw preprocesora.

No cóż. Skopiuj lokalnie, albo stwórz speca.