X11.spec, poprawiony sterownik tabletów Wacom

Enleth enleth w enleth.com
Nie, 10 Lip 2005, 21:08:48 CEST

Dodałem do X11 porządny sterownik, z projektu linuxwacom
(http://linuxwacom.sf.net), wbudowany w Xy ma bardzo ograniczone możliwości.
W załączniku patch na speca (diff -u), patch na źródła (diff -ruN, ze względu
na kilka  nowych plików) jest tu: http://enleth.com/smieci/X11-wacom.patch Do
porządnego działania potrzebuje jeszcze odpowiadającego mu, poprawionego
sterownika w kernelu, ale osoby zainteresowane pewnie i tak go mają, więc to
jeszcze chwilę poczeka. Zresztą, zależność działa w obie strony, więc to bez
znaczenia, która połowa sterownika będzie pierwsza w dystrybucji. W każdym
razie, postaram się względnie szybko także kernela połatać.Buduje się toto i
działa, problemów nie stwierdzono. Narzędzia do diagnozowania i konfiguracji
pracy tabletu też spakietuję, ale innym razem - mi osobiście nie są
potrzebne...

PS. Gdyby ktoś był ciekaw losu KOffice 1.4 - niestety, nie spełniło moich
oczekiwań i motywacji do aktualizowania speca ubyło. Może z następną wersją
będzie lepiej ;)
PS2. Nie wiem, czy diff -N to rzeczywiście dobry sposób na dołączenie zestawu
całkowicie nowych plików - jeśli nie, przeniosę je do Source i przy okazji
sprawdzÄ™ te trzy prawdopodobnie niepotrzebne...

Pozdrawiam

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}

Wiêcej informacji o li¶cie dyskusyjnej pld-devel-pl