X11.spec, poprawiony sterownik tabletów Wacom

Enleth enleth w enleth.com
Pon, 11 Lip 2005, 21:53:40 CEST

Dnia poniedziałek 11 lipca 2005 20:58, Grzegorz Konopko napisał:

> 1. Ale jaki sterownik? sterownik czego?
Urządzenie wejścia video pominęło temat maila? ;)
Sterownik tabletów graficznych firmy Wacom, modele PenPartner, Graphire,
Intuos, Cintiq, Volito, UD i TabletPC.

> 2. Nie ma patcha na źródła w załączniku
Był za duży nawet po kompresji żeby go tu przepuściło, a żaden moderator listy
się nie kwapił, żeby przepuścić maila, to anulowałem go i wysłałem z linkiem
do patcha. Mogę wysłać jeszcze raz jeśli to tak waźne, tylko niech ktoś się
pofatyguje żeby go wpuścić.

> 3. Nikt go nie doda jeśli nie jest nim zainteresowany, duże szanse miał by
> trafić jak by patch był dodawany jako w bcondzie domyślnie wyłączonym żeby
> nic nie popsuć w distro.
Nic nie popsuje, bo jest zmieniany *tylko* kod sterownika wacom_drv, a jeśli
a) ktoś go nie używa (nie ma tabletu) - nawet jego błędne działanie mu nic nie
zepsuje
b) ktoś go używa - tak czy siak wcześniej sam musiał *dokładnie* ten sterownik
doinstalować, więc jest *dokładnie* tak samo narażony na jego błędy
Reasumując, nie widzę problemu.

--
Remigiusz "Enleth" Marcinkiewicz, enleth w enleth.com, WWW enleth.com,
JID enleth@{chrome.pl|heroes.net.pl}