IPSEC i PLD

Arkadiusz Patyk areq w pld-linux.org
Pon, 11 Lip 2005, 22:50:43 CEST

On Mon, 11 Jul 2005 22:41:41 +0200, you wrote:

>Na 100% nie ma odpowiedniego klucza w /proc?

są dwa tylko używany nie ten co trzeba - znaczy wg jednych ten co
trzeba a cisco uzywa nie tego ;)
z racoona odesłali mnie do gości z kernela - Ci z kernala do racoona -
znudziło mi sie.

>Możesz patcha wrzucić do bconda w specu?

nie próbowałem tych patchy, aktualnie nie ma w CVS iptables który
budował by sie z kernelem z 2_6_11

--
Arkadiusz Patyk [areq(at)pld-linux.org] [http://rescuecd.pld-linux.org/]
[IRC:areq ICQ:16231667  GG:1383]  [AP3-6BONE] [AP14126-RIPE]