mozilla, problem

Jakub Bogusz qboosh w pld-linux.org
Pon, 11 Lip 2005, 23:28:12 CEST

On Mon, Jul 11, 2005 at 11:02:23PM +0200, Arkadiusz Miskiewicz wrote:
> Pojawił się poważny problem z budowaniem mozilla-firefox:
> http://buildlogs.pld-linux.org/index.php?dist=ac&arch=athlon&ok=0&id=f47526926e82cbe534d0a96ddb60d1e8
>
> Potrzebne pomysły na jego rozwiązanie. Niestety googlowanie wiele nie daje.
> Możliwe, że to problem z nowym binutils lub gcc.

binutils.
Ale jak sprawdzałem w kodzie przy wywalaniu łaty (-discarded.patch),
to wyglądało, że to znowu jest tylko warning... najwyraźniej gdzieś
indziej jest robiony błędem :/
Trzeba będzie poszukać.
(a w ogóle to efekt długo istniejącego błędu w gcc, poprawionego dopiero
w 4.0 - dlatego do binutils powracał kod tolerujący takie sekcje)

--
Jakub Bogusz    http://qboosh.cs.net.pl/