OT: zapotrzebowanie na dyski w systemach kontroli wersji

Daniel Mróz beorn w alpha.pl
Wto, 12 Lip 2005, 10:16:25 CEST

Radosław Kintzi napisał(a):
> Pytam, bo Administrator chce,  żebym oszacował miejsce niezbędne na
> repozytorium kodów. Pracuje w małej firmie programistycznej. Obecnie
> mamy kilka średnich projektów (aplikacje webowe i soft na użądzenia
> przenośne). Czy administratorzy CVSa oraz SVNa mogą dla mnie sprawdzić
> ile powierzchni dyskowej zajmuje np. moduł z instalatorem PLD oraz inne
> projekty programistyczne trzymane w repozytoriach. Jakieś inne szacunki?
Wedlug dokumentacji SVN potrzebuje trzykrotny rozmiar projektu na
repozytorium. Nie wiem jak sprawa sie ma z CVS. W przypadku systemow
kontroli wersji wymagania dyskowe sa chyba jednak zalezne od aktywnosci.
Im wieksza aktywnosc, tym wieksze wymagania, ktore i tak w koncu daza do
nieskonczonosci ;)

Pozdrawiam
Beorn