konfiguracja adresu meilowego zamiast skrzynki root-a

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 12 Lip 2005, 10:52:03 CEST

ostatnio konfigurowałem przesyłanie maili z systemu na zewnetrzne konto
pocztowe i nasuneła mi sie jedna uwaga, otóż trzeba toto konfigurować w
kilkudziesieciu miejscach w /etc oraz w /etc/cron.* czy nie mozna by
przynajniej dla scryptów zrobic jakiejs konfiguracji
w /etc/sysconfig/ ???

usługi które nie maja tej konfiguracji w swoich plikach to:

logwatch (bezpośrednio w skrypcie perla jest konfiguracja meila)
tripwire /etc/cron.daily/tripvire

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl