konfiguracja adresu meilowego zamiast skrzynki root-a

Michał Panasiewicz wolvverine w tarchomin.pl
Wto, 12 Lip 2005, 12:32:31 CEST

Dnia 12-07-2005, wto o godzinie 12:21 +0200, Jacek Konieczny napisał(a):

> To może zmienić na coś innego? Np. masqmail?
potrzebowałem czegos małego i prostego
testowałem eesmtp niestety ma problemy z serwerami niektórymi (na pewno
z mail.agnat.pl) spec pozostał w repo po moich zmaganiach :)

--
Michał Panasiewicz
jabber: wolvverine [ at ] chrome [ dot ] pl