OT: zapotrzebowanie na dyski w systemach kontroli wersji

Michal Moskal michal.moskal w gmail.com
Wto, 12 Lip 2005, 14:15:05 CEST

On 7/12/05, Daniel Mróz <beorn w alpha.pl> wrote:
> Wedlug dokumentacji SVN potrzebuje trzykrotny rozmiar projektu na
> repozytorium.

Lokalne. OP chyba miał na myśli rozmiar na serwerze.

> Nie wiem jak sprawa sie ma z CVS.

CVS na lokalne prawie dokładnie tyle ile bez CVS, chyba, że są miliony
(prawie) pustych katalogów.

> W przypadku systemow
> kontroli wersji wymagania dyskowe sa chyba jednak zalezne od aktywnosci.
> Im wieksza aktywnosc, tym wieksze wymagania, ktore i tak w koncu daza do
> nieskonczonosci ;)

Oczywiście ;-)

svn pld cały ma trochę ponad 100M, 6200 rewizji. Nie da się jednego
modułu zmiarzyć łatwo.

W CVS pld:

784     pld-builder
580     pld-builder.new
492     pld-builder.old
13412   installer/
7708    bootdisk/
333844  SPECS/
1293728 SOURCES/

SVN Nemerle (dość aktywny rozwój w ciągu 1.5roku około, źródła i duże
pliki binarne w repo, 5500 rewizji): 220M.

Jeśli nie będziesz tam miał zbyt dużo wielkich binarek, które
zmieniają się całe co rewizje (example: duuuże jpg, png), to nie
sądzę, żebyś miał kiedykolwiek przejść 1G w małej firmie :)

--
   Michal Moskal,
   http://nemerle.org/~malekith/