problem z geninitrd i mdadm.conf

Jakub Pisarczyk pisarz w ocp.pl
Śro, 13 Lip 2005, 18:51:28 CEST

Arkadiusz Miskiewicz wrote:

> Mieli się. Rel 3, przetestuj i daj znać o wynikach.

dzieki wielki wszystko dziala:

Setting up mdadm...
/sbin/initrd-mdassemble -> /tmp/initrd.Sg40zN/bin/mdassemble
Setting up array (/dev/md1 =  /dev/sdb2 /dev/sda2)
copying /dev/sdb2
copying /dev/sda2
copying /dev/md1

a jesli chodzi o plik mdadm.conf spokojnie mozna uzywac takiego zapisu:

DEVICE /dev/sd[ab][12]

niczemu to nie przeszkadza

pozdrawiam,
kuba