SPECS: wpa_supplicant.spec - version 0.4.3 - enabled madwifi support

Tomasz Mateja tommat w pimpek.one.pl
Czw, 14 Lip 2005, 18:55:19 CEST

On Thu, 14 Jul 2005, Adam Nowotny wrote:

> Dnia czwartek 14 lipiec 2005 17:16, tommat napisał:
>
> [..]
> [..]
>
> imho powinno byc madwifi-devel, bcond --with madwifi w wpa_supplicant.spec i
> BR: madwifi-devel w tym samym

Zgoda - tam chodzi o naglowki - w zasadzie 3 - powiesz mi ktore jeszcze ??
Nie wiem jak sprawdzic które opisuja interfejsy madwifi a które sluza
jedynie do budowania samego madwifi. Zrobie madwifi-devel bo to imho
najlepszy pomysl na razie wrzuce wszystkie *.h najwyzej bedzie sie
wyrzucac.

Pozdrawiam.

--
Tomek