SPECS: wpa_supplicant.spec - version 0.4.3 - enabled madwifi support

Patrys :: Patryk Zawadzki patrys w pld-linux.org
Czw, 14 Lip 2005, 18:58:44 CEST

Dnia 14-07-2005, czw o godzinie 17:37 +0200, Tomasz Mateja napisał(a):
> Wlaczylem obsluge madwifi, ale nie podoba mi sie sposob proponowany przez
> autorow, tzn wkopiowanie zrodel madifi do zrodel wpa_supplicant. Po
> analizie zrodel wydaje mi sie ze chodzi tylko o 3 pliki naglowkowe wiec
> zastanawiam sie co lepsze czy wrzucic te naglowki do SOURCES czy tak jak
> to jest teraz. W kazdym razie dziala :)

A poprawienie makefile żeby korzystał z /usr/include i odpowiedniego
pakietu *-devel nie wchodzi w grę?

--
Patrys :: Patryk Zawadzki <patrys w pld-linux.org>