SPECS: oooqs.spec - fix applnkdir, buil, not work

Marcin Doliński devel-pl w pld-dc.org
Pią, 15 Lip 2005, 08:34:14 CEST

On Thursday 14 of July 2005 23:46, Paweł Sakowski wrote:

> Ten człowiek ZTCP nie przeszedł standardowej procedury uzyskiwania RW.
> Niech ktoś łaskawie zrobi jedno z:
>
> a) -w
> b) ACL na SPECS i SOURCES
>
> To drugie jeśli klient robi coś użytecznego w innych modułach, chociaż
> brak mi podstaw żeby tak sądzić. Ktoś go zna w ogóle? Jakim cudem został
> wpisany do writers?
>
> Revert bzdur jakie naczynił mogę zrobić ja, po powyższym.
Procedura jest prosta, złóż wniosek do CDG, tydzień czasu i po sprawie. Do
czasu rozwiązania sprawy można poprosić cvsadminów o tymczasowe ograniczenie
dostępu, ale IMO powinien być wniosek.

--
Marcin Doliński
PLD Linux Distribution