SPECS: oooqs.spec - fix applnkdir, buil, not work

Tomasz Wittner twittner w o2.pl
Pią, 15 Lip 2005, 14:47:03 CEST

On Fri 15. of July 2005 14:08, Marcin Doliński wrote:
> [...]
Cytata: z http://cvs.pld-linux.org/cgi-bin/cvsweb/cdg/regulamin.txt?rev=1.4
"
CDG może podejmować decyzje, których w toku dyskusji nie są w stanie podjąć
zainteresowani tematem developerzy. Na przykład:
  1. Odebranie komuś RW w CVS
  2. Spory w kwestii zawartości danego speca
"
W toku dyskusji chyba coponiektórzy zgodnie ustalili odebranie `w', głosów
sprzeciwu nie ma więc ...
> Możesz postawić wniosek?
... po co wniosek?

--