Patche do lms.spec i lms.init

Michał Kowalczuk sammael w brzydal.eu.org
Pią, 15 Lip 2005, 16:22:02 CEST

On 2005-07-14, Michał Kowalczuk <sammael w brzydal.eu.org> wrote:

> Patche znajdują się tutaj:
> http://leeloo.moo.pl/~sammael/lms.spec.patch
> http://leeloo.moo.pl/~sammael/lms.init.patch

Dorzuciłem jeszcze konfigurację lmsd w /etc/sysconfig/lms (w 1.6.x trzeba
podawać konfigurację bazy danych poprzez argumenty albo przez ustawienie
odpowiednich zmiennych środowiska - to pierwsze to oczywiście nie najlepszy
pomysł), nie wystarczy jak w 1.4.x jedynie określenie, czy korzystać z wersji
-mysql, czy -pgsql, bo reszta konfiguracji _nie_jest_ już czytana
z /etc/lms.init

W chwili aktualnej przygotowane są 3 patche:
http://leeloo.moo.pl/~sammael/lms.init.patch
http://leeloo.moo.pl/~sammael/lms.spec.patch
http://leeloo.moo.pl/~sammael/lms.sysconfig.patch
(te dwa, które były wcześniej, uległy zmianie)

Oprócz tego podbiłem wersję do 1.6.1. Prosiłbym o patchnięcie i wrzucenie do
CVSu razem z binarką: http://lms.rulez.pl/download/1.6/lms-1.6.1.tar.gz

--
 _  <= Michał Kowalczuk => <== (http://)|(mailto:sammael@)brzydal.eu.org/? ==>
( ` <= GG#2113900 => <======= Software is like sex: =========================>